Park Shin Hye SBS’nin “Doctors” Dizisiyle Dönüş Yapmayı Düşünüyor

n54

İşte konuyla ilgili netizen yorumları:

1. [+1,429, -29] Şu SBS’nin dizilerinin adı neden böyle? (Asıl başlık ‘Female Gangster Hye Jung’ ama makale yayınlandıktan sonra bir saat içinde düzenlendi)

2. [+994, -26] İnternet romanı olduğunu düşünmüştüm…

3. [+656, -19] Bu bir çalışma başlığı bu yüzden sonradan değiştirebilirler

4. [+687, -46] Çok fazla çeteci bezemesi oluyor son zamanlarda

5. [+261, -44] Henüz onaylamamasına rağmen, ben şimdiden Shin Hye unniyi görmek için sabırsızlanıyorum

6. [+126, -28] İyi bir diziyle yakında geri dön. Ayakta alkışlayacağım

7. [+78, -12] Seni dizide görmeyi özlüyorum ama iyi bir seçim yap ne olur~

8. [+81, -15] İyi~~~ Park Shin Hye’ye güvenebilirsiniz ♡♡♡

9. [+73, -13] Baş rol erkek oyuncunun kim olacağını merak ediyorum

10. [+78, -15] Onaylamış değil. Neden onayladığında bu makaleyi yayınlamıyorlar ki? Onun geri dönüşünü iple çekiyorum. Güçlen

11. [+53, -9] Sonunda ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

tumblr_mc9rewnLlP1rcpwx1o1_500

tumblr_mc9rewnLlP1rcpwx1o2_500

Kaynak: @kkuljaem.blogspot.ca

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

