Park Shin Hye FIESTAR Cao Lu’nun Rol Modeli

CWYKrZKUwAA88a7

FIESTAR’da Cao Lu ‘Radio Star’ın 16 Aralık’taki bölümünde Kore’ye eğitim görmek için nasıl geldiğini açıkladı.

“Chung-Ang Üniversitesi Jang Na Ra vasıtasıyla Çin’de tanıtım yaparken dikkatimi çekti ve böylece yurt dışında Kore’de eğitim görmeye geldim. Bazı Tiyatro ve Film sınıf arkadaşlarım Park Shin Hye, Kang Ha Neul ve Go Ara idi. Onların arasında Park Shin Hye benim rol modelimdi.

Cao Lu sonra neden Park Shin Hye’ye saygı duyduğunu “Okula çok özenle ve sebat ederek gelirdi. Tanıtım yaparken bile hiç geç kalmadı ve notları da çok iyiydi.” diyerek aktrise herhangi bir iltifatta bulunmadan dile getirdi. Sözlerine “Eğer Shin Hye gibi çok çalışsaydım o zaman ben de başarılı olurdum” ekleyerek rol modeli gibi daha çalışkan olma kararlığını belirtti.

Kaynak: @psh_parkshinhyestarlightangel

Çeviri: miinHyunice@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

