Bruno İmza Gününden Hayran Anlatımları

8Aslında Shin Hye’ye şunu sormak istiyordum: “2 hafta önce Hong Kong’ta iken, Peake tekrar gittin mi?”

MAMA ve Checkout etkinliği için oradaydı. Ama fanlarına imza dağıtırken hala öksürmeye devam ettiğini görünce fikrimi değiştirdim. Bu yüzden imzasını alırken “Hala öksürüyor musunuz?” diye sordum. Biraz halsiz bir şekilde başını salladı.

Her zamanki gibi,  imza etkinliği sırasında ona bir hediye götürdüm. Hediyeyi ona gösteririm o da hemen yardımcılarına verir diye düşünmüştüm. İmza etkinliği sırasında herkesin hediyesini kendisinin almasını beklemiyordum sonuçta. Ama bu kez öyle olmadı, hediyemi sadece eline almakla kalmadı bir de paketi bir süre ilgiyle inceledi. Sebebi sanırım hediye “JainSong Concept Store”dan alındığı içindi ve paketi üzerindeki bilgilerden dolayı tanıdı.

9

Bir imza gününde hayranlar onu sadece görmekle kalmaz, ona hediye verebilir ve onunla konuşabilirler. Shin Hye her zaman çok gülümser ve imzalarken hayranlara karşılık verir. Ben ona göstermek için bir kağıda Korece not yazdım. Çinli bir hayranın bebek sahibi olması ve ondan güzel dilekler duymak istediğimizle ilgiliydi. Mesajı okuyacak zamanı olmaz diye endişeleniyordum. Ayrıca belki görevliler notu göstermeme izin vermezlerdi. Ama notu okudu, bana bir şeyler söyledi ve Çinli hayranı için bir şeyler yazdı. Hayranlarına karşı gerçekten çok sevecen… Bebek geçen ay sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi. Bebeğin fotoğrafını ve Shin Hye’nin imzasını yayınlamak için anneden izin aldım.

14

Shin Hye’nin ailesinin restoranına gittiğimde Kore gezim tam manasıyla tamamlandı diye düşünmüştüm. Oraya müşterilerin en az olduğu öğle yemeği vaktinde gitmeyi seviyorum. Restoran için biraz Hong Kong yemeği götürdüğüm için annesi hemen kızının hayranı olduğumu anladı. Boş vaktimi değerlendirdiğim bir öğle yemeğinin sonrasında bir fincan kahve içerek orada olmaktan büyük zevk duydum. Ama annesinin kahveyi hesaba dahil etmediğini gördüm. Bu kez hesabı ödemek için ısrar ettim. (Daha önceki gidişimde de kahveyi hesaba katmamıştı.) Ama o sadece bana gülümsedi ve başını salladı.

Ceketimi giyip gideceğim zaman, Shin Hye’nin annesi bana üşüyüp üşümediğimi sordu. Ben başımı olumlu anlamında salladım ve dışarıyı işaret ettim. Seul gün boyu yağmurluydu. Oldukça soğuktu. Ondan sonra o etrafa bakındı ve içeriden bir yerden atkı getirdi. Beni ısıtması için atkıyı boynuma doladı. Sonunda birbirimize sarıldık ve veda ettik. 2015 yılında restoranı 4 kez ziyaret ettim. Ailesi daima çok samimi ve iyilerdi.

12

Kaynak: @cyberportslave

Çeviri: Lepisteseel@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

