Hong Ki ve Shin Hye’nin Klipteki Öpme Sahnesinde Neler Oldu?

CUCoRzwVAAA9c9VHongki o ve Shin Hye’nin müzik videosundaki öpme sahneleri boyunca gülmeden duramadıklarını açıkladı.

18 Kasım’da ki solo çıkışı için bir programda konuşan Hongki, “Ben Park Shin Hye ile rol almıştım. Biz You’re beautiful çekimlerinde samimiydik ve en iyi arkadaşlar olduk.”

CUFDcVvXAAAldR_

Hongki öpme sahneleri hakkında ise, “Müzik videosunda bir öpüşme sahnesi var ve aslında Shin Hye’nin beni öpmesi gerekiyordu. Shin Hye öpen kişinin o olması durumunda benimle 100 yıl boyunca dalga geçeceğini söyledi bu yüzden onu ben öptüm. Biz çok güldük. Şaşırtmıştım.”

Video klibi izlediniz mi? Hala izlemediyseniz işte size türkçe altyazılısı:

“Onunla daha dün konuştum. Klipte çok güzel çıktığını söyledim. Ondan sonra videonun sonunda onu öldürüp öldürmediğini sordum. O da gerçekten bilmediğini bunun yorumlayana bağlı olarak değişeceğini söyledi.

Kaynak: @allkpop

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

