Hayranları Park Shin Hye’nin Erkek Ünlülerle Arkadaşlığı Hakkında Tatminsiz

Park-Shin-Hye

Aktris Park Shin Hye şarkıcı arkadaşı Lee Hong Ki ile eğlenirken, bir kaç netizen onların arkadaşlığına karşı hoşnutsuzluğunu ifade etti.

12 Kasım’da aktris Instagram hesabı üzerinden Lee Hong Ki’nin ilk solo albümü olacak “FM302” ile ilgili fotoğraflar yayınladı. Ayrıca müzik videosunda kendisinin de olduğunu söyleyerek albümün reklamını yapmış oldu.

Park Shin Hye ve Lee Hong Ki 2009 yılında “You’re Beautiful” dizisinde tanışmşlardı ve o günden bu güne halen arkadaşlıklarını devam ettirdiler.

Bununla birlikte, Shin Hye’nin hayranlarından gelen bir kaç yorum, yakın arkadaşı Lee Hong Ki ve ajansı FNC eğlence şirketi ile ilgili üzücü şeyler ortaya çıkardı.

İşte o yazılardan biri:

“Gerçekten bugün buna dayanamıyorum. O eğlence şovlarına katılıyor ve Shin Hye’nin kişiliğinin ne kadar asabi olduğuyla ilgili abuk sabuk konuşuyor. Hatta bu sözleri pek çok makalede de yazılıyor. Şimdiye kadar Shin Hye’nin hayranları çevrim içi topluluk sitelerinde onun hakkında paylaşılan olumsuz yorumların önüne geçmek için ruh hali bozukluklarıyla uğraşıyorlar. Siz de bunu biliyorsunuz, değil mi? Ya da ara sıra bu sitelere göz atabilirsiniz. Bu olayların bahsinin geçip geçmediğine bir bakın… Böyle şeyleri konuşmak dahi istemeyen sabırlı ve sakin hayranlarına karşı çok zalimsin. Ben hayranlarının nasıl hissettiğini anlayacağını umuyorum… Mesele Instagram’ın da hiç bir erkek ünlüye rastlamamak değil. Senin anladığını düşünmüştüm ama anladığını sanmıyorum. Bu yüzden sana açıkça söylüyorum. Bunu tekrar yapma! Bunun son olacağını ve yorumlarımızı da okuyacağını umuyorum…

instagram1

Başka bir netizen ise şöyle yazdı, “Ben sadece bu ajans hakkında konuşmuyorum. Biz diğer idol üyeleriyle ya da senin dizindeki diğer insanlarla ilgilenmiyoruz. Diğerleriyle arkadaşlığını halka duyurma ve bize sadece kendini göster, Park Shin Hye.”

Diğer bir netizen ise, “Erkek ünlülerle arkadaşlıklarını halka duyurma. Bunun hakkında konuşma ve başkalarının arkadaşlığınızı kullanmasına da izin verme.”

Diğer yandan bazı netizenler olumsuz yorumlar üstüne karmaşa hissettiklerini söylediler ve Park Shin Hye’ye destek mesajları gönderdiler. Biri dedi ki:

“Siz ikiniz çok harika görünüyorsunuz bu yüzden buraya seni neşelendirmeye geldim. Ama burada Park Shin Hye’yi incitecek bazı yorumları görüyorum. Shin Hye’nin hayranlarının olumsuz yorumlardan dolayı üzülmesini anlıyorum. Bununla birlikte, Shin Hye’nin kiminle görüşüp kiminle görüşmemesi gerektiğine karar verecek konumda olduğumuzu sanmıyorum. Eğer ben onun yerinde olsaydım, başka mantıksız ve olumsuz yorumlardansa bu hayranların yorumlarına incinir kırılırdım. Koşulları göz önüne alırsak, bir an durup düşündüm ve bir hayranı olarak onu koruyup kollamayı seçtim. Park Shin Hye güçlü kal. Müzik videosunu görmeyi iple çekiyorum.”

instagram-2

Sizin düşünceleriniz neler? Hayranların çizgiyi aştığını düşünüyor musunuz?

PSHTurkey notu: Bu yorumları yapan Koreli hayranlar arkadaşlar,  belirtelim. Konu ile ilgili bizim yorumumuz ise; Park Shin Hye ve Hongstar dostluğunu sonuna kadar destekleyip onları arkadaş olarak görmekten çok mutlu oluyoruz.Bu düşünceye sahip çk çok az kişi var ve neredeyse herkes Shin Hye – Hongki dostluğunu çok seviyor. 1 2 fan böyle dedi diye tüm S’Angels’a mal etmeyin lütfen. Netizenler sonuçta. ^_^

Kaynak: @soompi

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

2 thoughts on “Hayranları Park Shin Hye’nin Erkek Ünlülerle Arkadaşlığı Hakkında Tatminsiz

  1. Ah bu netizenler, beni deli ediyorlar :@
    Ya ne kadar da güzel arkadaşlıkları var, kız önüne gelenle çıkmıyor, bi gün onla bi gün bunla olmuyor, güzel güzel arkadaş oluyor sadece, aman arkadaşlığımı saklıyım, aman hiç kimse bilmesin neden desin ki! Gayet tabi bunu sosyal medyada paylaşabilir. Valla sinirlendim bu yorumları görünce, netizenler yine delirtti beni🙂

Bir Cevap Yazın

