Park Shin Hye Kore Popüler Kültür ve Sanat Ödülünü Kazandı

1446110369-35-org

Yorumlardan önce Shin Hye’nin ödül konuşmasını Türkçe alt yazılı olarak izlemek isterseniz:

Park Shin Hye’nin ödül alması üzerine netizen yorumları şöyle oldu:

  1. Konuşması da çok etkileyiciydi. Onun kibarlığını ve minnettarlığını hissedebilirsiniz.
  2. Bu arkadaşı gerçekten geçmişten bu yana çok seviyorum, sanki gerçekten de onunla arkadaşız gibi…
  3. Park Shin Hye’nin oyunculuğu iyi ve çok da güzel.
  4. Güzel bir aktris sadece güzel sözler söyleyebilir. Tebrikler…
  5. Seni gerçekten tebrik ediyorum.
  6. Konuşması çok havalıydı. Olumlu etkisinin devam etmesini umuyorum…
  7. Başbakanın onurlandırması, çok imrendim. Başarını tebrik ediyorum.
  8. Konuşmasında ki sözler cesurcaydı. Park Shin Hye tebrikler, tebrikler…

CSfv0HUVAAQ6BIu

 

Kaynak: @wintercherub

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

