Park Shin Hye Estetik Ameliyat Hakkında Konuşuyor

Aktris Park Shin Hye estetik ameliyat üzerine yorumlar paylaştı ve yerel bir medya mağazasındaki son röportajında neden doğal güzellik konusunda ısrarcı olduğunu açıkladı.

restmb_jhidxmake

Park dedi ki, “Ben estetik ameliyata çok karşı bir insan değilim. Bir keresinde yaptırmayı düşünmüştüm ama olduğum gibi kalmaya karar vererek vazgeçtim.”

“Benim yüzüm mükemmel değil. Çünkü burnum keskin değil, çoğu insan burnumu yaptırmam gerektiğini söyleyerek bana önerilerde bulunmuştu.”

O ciddi ciddi burun ameliyatı olmayı düşünmüş ama sonunda şimdi ki görünümüyle barışık kalmış. “Kusurlarım beni eşsiz yapıyor ve hiç kimse mükemmel değildir,” diyor Park Shin Hye.

“Estetik ameliyata karşı olmam söz konusu değil, eğer birisi görünümü hakkında çok fazla sorun yaşıyorsa, estetik ameliyatla bu aşağılık kompleksinin üstesinden gelebilir,” dedi Shin Hye.

Ona nasıl formda kaldığı sorulduğunda, “Ben incecik bir insan değilim bu yüzden ruhen ve bedenen sağlıklı olmak için düzenli olarak egzersiz yapıyorum” demiş ki haksız sayılmaz. Sizce de öyle değil mi?

Kaynak: @khnews

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

