Tekrar Bakın: Park Shin Hye ve Suzy Bu Haftaki Reklam Etkinliklerinde İkiz Gibi Görünüyor

suzy-parkLütfen bana Park Shin Hye ve Suzy’nin Seul’de bu hafta farklı marka etkinliklerinde tepeden tırnağa ikiz gibi göründükleri resimlerine tekrar tekrar bakan tek kişi olmadığımı söyleyin. Ciddiyim güzel başlarındaki saçlarının ilk telinden minik pembiş ayak parmaklarına kadar tamamen benziyorlar. Tamam, belki pabuçları aynı renk değildi ve rujların pırıltısı pembe mercanın farklı tonları, bütüne bakınca -birinin Lee Min Ho’nun gerçek hayatta diğerinin bir dizide kız arkadaşı olması da cabası- sanki tıpatıp aynı kişileri farklı etkinliklerde görmüşsünüz gibi oluyor. İkisi bu kılıktayken, ikisini arkalarına döndürüp Lee Min Ho’nun hangisinin kız arkadaşı olduğunu bulmasını istesek harika bir oyun olurdu ve bana sorarsınız sonucu kesin olmayabilirdi. Onların yüz özelliklerinin birbirine benzediğini asla düşünmedim, ama ikisi görünüşte benzer siyah kemerli beyaz kış elbisesi giydiğinde, uzun, parlak, dalgalı kahverengi gölgeli saçlarıyla ve aynı şık spor makyaj yapınca, bütün paketten çıkan görüntülerinin benzerliği gerçekten şok edici. Ambalajın kocaman bir değişikliğe sebep olması bayanlara bir hatırlatıcı olsun. İkisi de çok hoşuma gitti, neyse ki birini beğenip diğerini beğenmemezlik etmedim, öyle olsaydı ve benziyorlar deseydim hem garip olurdu hem de beni kaçık gösterirdi.

Kaynak: @koalasplayground

Çeviri: Lepisteseel@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

