Değişik Yüz Özelliklerine Sahip Koreli Ünlüler

1. Göz kenarı beni
Lee Jong Seok
z2

Seo In Gook

z4

Sohee

z9

L.Joe

z12

2. Burun ucu beni
Park Shin Hye 
z14 z15
Ukwon
z18
Nam Woohyun
z21
Park Bo Geum
z23
3. Hintli gamzesi
Honey Lee
z26
Kim Soo Hyun
z29
Park Seo Joon
z32
Solji
z36
Park Yoochun
z38

Netizen yorumları:

-Honey Lee’nin gülüşü cidden çok güzel

-Ben gamzesi olan insanları kıskanıyorum

-Seo In Gook’un beni onun cezbedici noktası

-Göz kenarı benleri gizemli bir şekilde güzelㅠㅠㅠ
Kaynak: @kkuljaem.blogspot

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

