Shenzhen Hayran Buluşmasından İçten Anlar

Dünkü etkinlikler aklımda hala canlı baskılı gibi, kalp-ısıtan, mutlu ve göz yaşartan sahneler vardı! Seni gerçekte ilk görüşüm olduğu için, sahnede göründüğünde heyecanımı zor kontrol ettim. Gerçekten de rüya gördüğümü düşündüm! Sen ilk şarkını bitirene kadar kafam bomboştu, sonra ruhum geri geldi, ciddiyim ruhum sonunda geri gelmişti!

Dün, bir ifade aklıma açıkça yerleşti, “Etkinliği sürdürmeden önce lütfen tüm elektronik aletlerinizi kapatır mısınız? Yüzlerinizi görmek istiyorum, elektronik aletleri değil yüzünüzü görmek için geldim!” Sen o sözleri söyledikten sonra, fotoğraf çekmek için asla telefonu elime almadım, kendime senin yüzünü düzgünce görebilmem için izin verdim ve o yüzü kalbimle ezberledim!

R52C6602Hatırladığım 2 şanslı hayran vardı sahneye çıkabilen. Bir tanesi bir yaşça büyük bir teyzeydi, seçildikten sonra kızını kollarının arasına alarak hızla sahneye çıktı, biz izleyenler onun heyecanını hissedebiliyorduk! Sonra sen sana ait bir giysiyi teyzeye hediye ettin ve “Anne giymeyi bıraktığında, kızı büyüyünce giymeye devam edebilir” dedin. Sunucu çocuğa baktı ve “Teyzeciğe teşekkür et” dedi. Burnumuzdan soluyarak hemen cevap verdik “ Onu unni diye çağır unni, unni” O sahneyi tekrar düşündüğümde, hala yüzümü güldürüyor.

R52C6713

Diğer fan Tsingtao’dandı, hayran buluşması için uçakla gelmişti. Ben ikinci sırada oturuyordum, bu yüzden erkek hayranın sahneyi ilk çıktığı andan itibaren nasıl titrediğini gördüm, bütün vücudu titriyordu, eliyle yıldız ışığını sımsıkı tutuyordu ama yine de titriyordu. O anda çok etkilendiğimi hissettim. 10 yıl oldu, 1 ya da 2 yıl değil, 10 yıl! Birinin hayatında sadece bir yıldızı takip etmek için kaç tane 10 yıl olur? Shin Hye de onun titrediğini görmüş olmalı, omuzlarına hafifçe vurdu ve ona sarıldı, şaşırmıştım çünkü bu hayranı onu çok uzun zamandır takip ediyordu, şaşırmıştım çünkü onca uzaklıktan buraya uçmuştu, şaşırmıştım çünkü bu hayran sadece Shenzhen’e değil Şangay hayran buluşmasına bile katılmıştı. Ama şunu hissettim ki o sarılma bütün bunlara değmişti!

R52C6997

Son olarak, ‘Jingjing kutlamamız hakkında yazmalıyım. Her ne kadar onu Shin Hye’den el yapımı pasta aldığı için çok kıskanmış olsam da… Hala hatırlıyorum, posta kutusu kapanmadan önceki gece, saat 12’ye yakındı ve sen hala yazayım diye soruyordun ve sürekli bunun çok eğlenceli olduğunu söylüyordun, senin seçileceğini asla tahmin edemezdim. O dakika oturduğumuz 2 sıra sevinçten çılgına döndük. Senin adına çok mutluyuz, sana ve partnerine en iyi dileklerimizi sunuyoruz.
R52C7383

R52C7300a

Shin Hye pastayı süslerken çok neşeliydi, çok tatlıydı, bir insan nasıl aynı zamanda hem çok güzel hem de tatlı olabilir :* :* Yemek çubuklarını sevmedi çünkü süsleme malzemelerini almak zordu, bunun yerine ellerini kullanarak süsleri serpti ve elleri kullanmanın yemek çubuklarından daha etkili olduğunu söyledi. Bu ilginç çocuk gerçekten bizim idolümüz mü? Anlatmaya değer diğer bir şey ise -daha önce hayran buluşmalarına katılmamış olsam da tüm videolarını izledim- Shin Hye giderek daha da rahatlıyor, dünkü duygu tamamen arkadaşmışız gibiydi!

R52C7710

Shin Hye, benim için seni görmek ne kadar zor asla bilemezsin, yine de her şeye değerdi diye düşünüyorum, çünkü bu sensin! Son olarak, söylemeliyim ki, sen gerçekten çok güzelsin. Tersini söyleyen insanlar kesinlikle kör bir şekilde yalan söylüyorlar.

R52C8444

Gelecek yıl tekrar buluşmalıyız! Hevesle bekliyorum!!!

R52C8913

Kaynak: @Wintercherub

Çeviri: Lepisteseel@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!

Bir Yanıt Bırakın

