Park Shin Hye’nin Çin Dergisine Verdiği Röportaj

11821920_134643793544489_988324165_n

Soru: Endişenizi yok edecek bir süper gücünüz olsaydı, ne tür bir endişenizden kurtulmak isterdiniz?

PSH: Endişe mi? (5 dakika duraklar) Kurtulmak istediğim hiç bir endişe yok gibi, bence biraz endişeli olmak da güzel.

Soru: Görünüşünüze kaç puan verebilirsiniz?

PSH: Benim görünüşüm biraz seksi ve masum arasında gözüküyor. Bu yüzden kendime B+ vereceğim. (güler)

Soru: Kahvaltıda favoriniz nedir?

PSH: Annemin pişirdiği her şeyi çok severim, sadece sıcacık bir çorba ve pirinç de olsa beğenirim.

Soru: Mutsuz edici sıkıntılarla karşılaştığınızda, sizi çabucak mutlu etmeye yarayan şey nedir?

PSH: Müzik…

Soru: Ziyaret etmeyi çok isteyip henüz gerçekleştiremediğiniz yer neresi?

PSH: İtalya, Roma hakkında çok fazla düşüm var, gerçekten gitmek istiyorum.

Soru: Kamera önündeyken olmasından en çok korktuğunuz şey nedir?

PSH: Odaklanma zorunluluğu ve kamera önünde duyguları ifade edebilme çok zor bir şey ama bir aktör için gerekli. Bazı dışarı çekimler özellikle kalabalığın çok olduğu yerlerde çekim yapmak beni biraz rahatsız ediyor.

Soru: Bir aktris olmak istemeseydin, şu an muhtemelen ne olacağını düşünüyorsun?

bzfcid3ciaeqcwu

PSH: Ana okulu öğretmeni? Çünkü gerçekten çocukları seviyorum! Bununla birlikte şu an olduğum konumda olurdum, mezun olmak üzere olan bir öğrenci…

Soru: Sana göre Çinli kadınların sevilesi özelliği ne?

PSH: Çok eğlenceliler. Özellikle hayran buluşmalarında çok fazla coşku hissettim. Harika keyif almıştım.

Soru: Boş zamanın olduğunda ne tür faaliyetler yaparsın?

281zxhy

PSH: Egzersiz yapmak, araba sürmek, bowling, badminton, koşu yaparken müzik dinlemek…

Soru: Sporun yanında bir çok yeteneğin var; oyunculuk, şarkı söylemek, gitar çalmak, dans etmek… Seni en mutlu eden nedir?

PSH: Ben en çok çekim yerlerinde oyunculuk yaptığım zamanlarda mutlu oluyorum. Çekimler bittikten sonra bile bazen çekim yerlerini ziyaret ediyorum. Aktörlerin talihi böyle ahenkli ortamlarda bulunmak sanırım buna gerçekten minnettarım.

Soru: Daima farklı tarzlara kolaylıkla bürünebiliyorsun. Moda kuralın nedir?

PSH: Benim gerçekten hiç bir moda kuralım yok. Genellikle günlük tarzda ve iki cinse de ait olan kıyafetlerden giyerim.

Soru: Başka insanlardan son zamanlarda en çok neyi duymak istersin?

w2215j

PSH: Kadınsı bir havam olduğu. Son zamanlarda insanlardan böyle yorumlar duydum; uzun süredir beni görmeyen insanlar çocuk aktör olduğum dönemlere göre çok değiştiğimi söylüyorlar.

Kaynak: @robinsss

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

