“Royal Tailor” Filminin Yönetmeni Park Shin Hye’yi Anlatırsa

38471404

Soru: Park Shin Hye uluslar arası izleyiciler tarafından en iyi “You’re Beautiful” ve “The Heirs” dizileriyle tanınıyor. Onunla çalışmak hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?

Lee Won Suk: Park Shin Hye ile çalışmak şaşırtıcı bir tecrübe oldu. Gerçekten çok çalışkan biri. Sette olduğunda güneş ışığı gibi parıldıyordu. Han Suk Kyu çok ciddi olabilir ama Shin Hye geldiğinde, ona yardım ederdi ve diğer herkes de rahat bir tavır takınırdı.

Park Shin Hye’nin hayran kulübü de inanılmaz. Onlar bize karşı çok nazikti. Set girişinde büfeler ve kahve kamyonları bizler için oradaydı. Her gün bu şekilde hayran kulübünden bir şeyler istifade ettik. Başka ne isteyebilirdik ki? Onunla olduğumuz için mutluyduk ve hayranları da ona yardım ediyorlardı.

Bir aktris olarak, o her zaman çekime hazırdır. Sürekli pratik yapar ve çok sorularla sete gelir. Karakteri hakkında düşünerek çok fazla zaman harcar ve senaryoya yüzlerce not düşer. Onun filme katkı sağladığı en önemli şeylerden biri, kraliçenin duygusal yönüne bakışıydı. Ben kraliçeye erkek açısından bakıyordum ama o bana dedi ki, “Bir kadın olarak, ben kraliçenin yerinde olsaydım, bunu yapabilirdim veya şunu söyleyebilirdim.” Onun çok duygusallaştığı ve rolüne büründüğü anlarda sadece ağladığı zamanlarda olabiliyordu. Karakterinin geliştirmede çok yardımseverdi.

Soru: İzleyicilerin Park Shin Hye’nin duygusal ve çalışkanlık yönünü izlerken keyif aldığını düşünüyor musunuz?

Lee Won Suk: O film için çok fazla iş yaptı. Bazı aktörler sadece sete gelir ama onun yaptığı iş bunun çok daha ötesindeydi. O rolünü reddetmiş olsaydı, ben gerçekten gelecekte onunla çalışmak isterdim. Sanırım onunla çalışmak isteyen çok fazla Koreli yönetmen var.

Park Shin Hye geleceğin Koreli aktrislerinden. Süregelen genç ve daha yaşlı aktrisler arasında bir boşluk var. Onun uzun soluklu bir aktris olmak için potansiyeli mevcut. Onun hakkında diğer bir şey de çok güzel ağlıyor olması. Onu izlediğinizde size bir şeyleri nasıl hissettireceğini biliyor. Çok dürüst, doğal bir güzelliği ve harika bir yüzü var. O çok çalışkan, hatta ailesinin restoranında bile çalışıyor.

Kaynaklar: http://www.kdramastars.com/articles/89523/20150709/lee-won-suk-the-royal-tailor-park-shin-hye-yoo-yeon-seok.htm

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

