Park Shin Hye ve Lee Jong Suk’u Mükemmel Bir Çift Yapabilecek 6 Neden

1c07768d-d061-4193-a2d8-a860ad98e9d0

1 Temmuz’da Dispatch’ın yaptığı habere göre Park Shin Hye ve Lee Jong Suk geçtiğimiz 4 aydır gizli gizli çıkıyorlarmış. İki taraf da bu iddiayı yalanlamış olsa da, ikisinin arasında muhteşem bir uyum olduğu inkar edilemez.
Bu ikili neden mükemmel bir çift olurdu? Hadi nedenleri sayalım!

1. Sorgulanamaz Uyum

3dc82d95-49ac-4bb0-bd20-3085f485fc03

Pinokyo’yu izleyen herkes bilir ki Lee Jong Suk ve Park Shin Hye birlikteyken gerçekten de parlıyorlar. Performansları biter birmez takipçileri bir daha ki bölüm için hasret duymaya başlıyorlardı. Cidden, Pinokyo’daki düğün fotoğrafları gerçek düğün fotoğrafları gibiydi.

a6562537-99b1-4e8c-9c1a-2951550dae48

7b94d12b-794e-4726-810b-05bb7ae3e83d

Ama cidden, tost “öpücükleri” unutulmazdı!

2. İkisi de top star konumunda 

22cc7751-6086-47ed-81ff-69bb006a8107

 

Bir “güç çiftinden” bahsediyoruz! Zaten top Hallyu yıldızı komunu hak etmiş durumdalar ve birleşmiş güçleri daha da dikkat çekici olacaktır! Endüstrideki konumları açısından birbirlerine mükemmel uyuyorlar.

3. Müthiş Kişilikleri var

010d512e-3ab0-440c-ae7c-68ff65e8feb4

Boşuna sevimli çift olarak çağrılmıyorlar. Hem Lee Jong Suk hem de Park Shin Hye süper tatlılar ve birlikteyken muhteşemlikleri daha da artıyor. Birlikteyken asla gergin ya da tuhaf görünmüyorlar.

ce72e0e8-4c39-4675-acb4-2a752a1bc5a8

4. Zaten yakın arkadaşlar

72f72758-4ace-4749-95c3-f7536c333961

Eğer diziler bir şey öğretiyorsa, o da en iyi çiftler güçlü arkadaşlardan çıkıyor. Lee Jong Suk ve Park Shin Hye bu noktayı kavramışlar, dizileri sırasında, promosyonlarda hatta kişisel hayatlarında bile birbirlerine yardım öneriyorlar.

31333b25-3dcf-46ab-8153-de469be523b1

Ve onların iyi “arkadaşlıkları” kek üzerine krema gibi!

5. İkisi de tensel yakınlıklarını ve hayranlıklarını kabul etti

4e788f5c-2a85-47d1-9d89-4c3d644c0055

Bir röportajda Park Shin Hye ile olan yakın ilişkisi sorulduğunda, Lee Jong Suk kamera çekimde değilken bile aralarında tensel bir yakınlık olduğunu onayladı. Sadece ellerine bakın!

cc7d818b-a36e-421c-8616-825746c7c5fa

Park Shin Hye de sanki Lee Jong Suk’un hayranı gibi elini imzalattığında ona olan sevgisini göstermiş oldu! Onun çekiciliğine kimse duyarsız kalamaz!

6. Birlikte göz kamaştırıcı görünüyorlar

4821f70f-b7af-463f-9a46-51eef72bce07

Bu ikilinin yalnızca kişilikleri ve konumları uyumlu değil, ayrıca görünüş olarak da müthişler! Londra’daki InStyle fotoğraf çekimleri buna dair tüm şüpheleri silmiştir!

cb9597d4-1292-49fb-89de-00f2dbdd7c9e

İki taraf da Lee Jong Suk ve Park Shin Hye’nin sadece yakın arkadaş olduklarını iddia etseler de yine de hayal kurabilir ve onları destekleyebiliriz! Eğer bir gün çıkmaya karar verirlerse, kesinlikle muhteşem ve çekici bir çift olurlar!

900fa175-504f-457d-a0cc-ef2d85e51594

Kaynaklar: http://www.dramafever.com/tr/news/6-reasons-lee-jong-suk-and-park-shin-hye-would-make-a-perfect-couple/

Çeviri: Lepisteseel@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Reklamlar

One thought on “Park Shin Hye ve Lee Jong Suk’u Mükemmel Bir Çift Yapabilecek 6 Neden

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s