Park Shin Hye ve Lee Jong Suk’un Beraber Olduklarına Dair İddia Sonucu Netizen Yorumları

21



Kaynak: 
DispatchviaNaver

1. [+2,910, -80] DaebakㅋㅋㅋPinocchio çiftiㅠㅠ

2. [+2,540, -72] Ok Binggooağlıyor

3. [+2,289, -60] Fotoğraflar ortada… wow, Lee JongSuk ve Park ShinHye..ㅋㅋ

4. [+541, -8] İlk araba bir Benz, ikinci araba bir Porsche..lanet

5. [+451, -9] Wow, ünlülerin gelirleri… yirmili yaşlarında olmalarına rağmen şimdiden yabancı ithal araba kullanıyorlar

6. [+411, -4] Yani söylentiler doğruymuşㅋㅋbir keresinde Chanel gemi seyahati kolleksiyonunda bir Hallyu yıldızı çifti var denmiştiㅋㅋbu ikisi olduğunu biliyordum

7. [+430, -63] Çıkmaları hoşuma gidiyor ama şu iz sürücü sapık tavrınız yetti artık… ünlü olmaktan ziyade onlar insan
[+362, -46] Güzel çift ㅎㅎ onaylıyorum

———

17 1

Kaynak:Nate

1. [+661, -16] Park ShinHye ile çıkmasındansa ikinci arabanın Porsche olmasını kıskanıyorum

2. [+457, -19] Hul, JungYonghwa ile çıktığını sanıyordum…

3. [+534, -137] Park ShinHyeve JungYonghwatamamen ayrılmış gibi görünüyor… ama Lee JongSuk’u sevmiyorum, başka biriyle çıkmalıㅋㅋㅋ

4. [+43, -5] Ok Binggoo… ah, senBinggoo.. Ok Hogoo’ya dönüştünㅜㅜ

5. [+28, -0] Bir çıkma haberi olmasına rağmen gözlerimi Benz, Porsche, ve Audi’den alamıyorum.

———–

7

Kaynak:Nate

1. [+181, -10] Ünlü olmak herkesin yapabileceği bir şey değil biliyorum  ve iyi görünmek zorundasınız ve yetenekli olmalısınız…ama bu arabalar dizisi…sadece oyuncaklarmış gibi duruyor bana kötü hissettirdi bu sabah

2. [+166, -5] Çıkmaları umrumda değil ama şu çocukların kullandığı arabalara bakın.. Ünlüler gerçekten de parayı kırıyor olmalılar… Aynı yaştaki diğer çocuklar para kazanmak için üslerinin kendilerine bağırmalarına izin veriyorlar ya da evde oturuyorlar ya da hala okuldalar

3. [+129, -6] Porsche….ünlüler, size söyleyeyim. Park Shin .Hye’yi “günde 3 öğün” programından sonra sevmeye başladım. Bu yüzden ne tatlı bir makale. Birbirlerine çok uygunlar..mutlu olun
4. [+25, -1] 30lu yaşların ortalarında evli biri olarak böyle haberler biraz… Park ShinHye güzel ve daha fazlası, ama benim hayatım çok zor ve bu kadar genç çocukların böyle sadece randevulaşmak için denizaşırı seyahatlerde görmekve kıskanmamam.. sanırım artık yaşlanıyorum..
5. [+11, -0] Arabalarına bakın onlar sadece 26-27 yaşlarında…ugh, kendimi çok kötü hissediyorum.

——-
3 5

Kaynak:NewsenviaNate

1. [+107, -11] PSH kendisi olamıyor. Sadece rahat ve açık olamıyor

2. [+84, -8] Ehhh, çift eşyaları bile var ~~

3. [+61, -12] yani JungYonghwa ile ayrıldı mı?

4. [+22, -5] Lee MinHo ve Suy’nin birliktelik haberleri çıktığında herkesin nasıl vızıldadığını hatırlıyorum PSH’nin Hawaii’de SeoHyoRim ile tatil yapmasıyla alakalı bir makale vardı..ve biri şu yorumu yapmıştı : ‘Dispatch Londra’da Suzy’yi kovalarken Park ShinHye’yi de yakaladı. Hawaii’ye giderek dikkatli olduğunu sanıyordu ama hala Lee JongSuk ile birlikte” Bu yorumu yazan onu kişisel olarak tanıyan biri olmalı.

5. [+15, -2] Dispatch’te onların bir sürü resmi var. Sadece açık olun ve kabul edin. Ya da her yeni yazıda bu konudan bahsedilir
——

1511


Source: 
Naver

1. [+911, -43] Çift bilekliklerini nasıl açıklayacaklar o zaman. ㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+884, -37] Yalancılar, kesinlikle çıkıyorlar.

3. [+687, -31] Bu konuda sakin olun ve kabul edin. ~~ hoş bir çifte benziyorlar

4. [+654, -163] Resimler arkadaş arasında çekilmiş gibi duruyor…

5. [+454, -22] Her zamanki gibi yakın arkadaş bahanesi…ㅋㅋㅋ

6. [+202, -8] Bir kadın ve bir adam gecenin geç vakti 3 saat dışarıda kalıyorlar… arabaları değiştirmek için mi? Yeah, evet..

7. [+173, -9] Öyle görünüyor ki reddederek önce tepkileri ölçüyorlar.Şimdi trend dürüst olmak, kabul edin gitsin

8. [+171, -9] Çift bilekliğini çoktan gördüm, çok açığa vuruyor

9. [+164, -6] ChoizaveSulliilk olarak reddettikleri için çok nefret kazandılar. Ortalığı karıştırmayı bırakın

10. [+153, -7] Sadece ikisinin araba kullandığı fotoğrafları vardı, hala inkar mı edecekler???

Kaynaklar: Dispatch – Netizenbuzz

Çeviri: Lepisteseel@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

One thought on “Park Shin Hye ve Lee Jong Suk’un Beraber Olduklarına Dair İddia Sonucu Netizen Yorumları

  1. Geri bildirim: Dispatch: ‘Park Shin Hye ve Lee Jong Suk 4 Aydır Birlikteler’ İddiasına Dair Tüm Haberler | Park Shin Hye Turkey

Bir Cevap Yazın

