Tayvan Dergisi “Hayate The Combat Butler” Röportajı

19 Haziran 2015 Shin Hye’nin Tayvan dizisi “Hayate The Combat Butler”ın 4. yıl dönümüydü. Bu dizi Shin Hye’nin ilk yurt dışı çalışması ve 2011 yılının yaz ayında Tayvan’da yayınlanmıştır. 

Hayate The Combat Butler

Zengin bir kızı kaçırmaya çalışan bir oğlan hakkında Japon manga serisidir. O ailesinin borcunu ödemek için Nagi Sanzen’in kaçırmaya niyetlenir ama olaylar tam tersi gelişir. Nagi’nin can kurtaranı ve kahyası olur. Tayvan GTV kanalı son zamanlarda “Sensation World” adındaki Japon mangasını diziye uyarlıyor. Nagi Sanzen’in rolünde Koreli Hallyu yıldızı Park Shin Hye ve Hayate rolünde de Tayvanlı aktör George Hu oynayacak. Dizinin yayın tarihine karar verilmiş olmasa da yapım aşmasında ilerliyor.

ec2cd640c6748d414334176f

Hikaye Nasıl Başlıyor

Hayate, ailesinin kumar borçlarını ödeyebilmek için her gün çalışmak amacıyla lise 1. sınıfta eğitim hayatını sonlandıran bir öğrencidir. Yılbaşında ailesi 100,005,680 Japon yeni borçları olduğunu söyleyen bir not bırakır ve Hayate’nin borcun tamamını ödemek için onlara yardım etmesi gerekmektedir. Aynı zamanda Hayate, ailesinin borcunu ödeyemezse onu öldürmekle tehdit eden yasal olmayan bir organ bağışı şirketi tarafından takip edilmektedir.

Borç alacaklarından kaçarken zengin Sanzen’in konağının tek varisi genç kız Nagi Sanzen’in ile karşılaşır. Ve yanlış anlaşılma nedeniyle Nagi Hayate’ye aşık olur. Nagi’yi fidyecilerden kurtardıktan sonra Hayate onun kahyası olur.

192070_204157106277160_122371204455751_802733_1453595_o

Nagi Sanzen’in (Park Shin Hye’nin oynadığı karakter)

1) Çok kararlı bir kız. O kaçırıldığında bile fidyecileri azarlamaktan geri durmaz.

2) Hiç pes etmez, hiç özür dilemez ve teşekkür etmez.

3) Nagi çocukken okulda kaçırılmıştır bu yüzden okula gitmekten ve insanlarla buluşmaktan nefret eder.

4) Çok zengin olduğu için para ona 100,000,000 yenden sonra manalı gelir.

5) Nagi tüm gününü oyun oynayarak ve çizgi roman okuyarak geçirir.

6) Nagi spor özürlüsüdür. O hiç spor yapmaz ve fiziksel olarak zayıftır.

7) Nagi hiç ev işi yapmaz. Ne zaman ev işi yapmayı denese, bir şeyleri kırar. Bu yüzden evde yalnız kalamaz.

8) Yön bulmada kötüdür. Çok kolay kaybolur ve yalnız dışarı çıkamaz.

9) Kurbağalardan ve canavarlardan korkar.

190350_204157089610495_122371204455751_802732_4899625_n

Park Shin Hye ile röportaj…

-Çizgi roman okumayı sever misin?

PSH: Bazen okurum ama bağımlısı değilim. Ben daha çok dışarıda spor yapmayı seviyorum yüzmek ve kaymak gibi. Sanırım Nagi Hayate’nin etkisiyle değişiyor.

-Okulda iyi olduğunuz dersler hangileri?

PSH: Kore dilinde ve Sosyal Çalışmalarda daha iyiyim. Ama matematikle çok ilgili olduğumu söyleyemem. (Kafasını kaşır)

-Tayvan’da çekim yapmak hakkında ne hissediyorsunuz?

PSH: Tayvan’a gelmek benim için ender bir fırsat, çekim için Japonya’ya gidebileceğim için çok mutluyum. Huis Ten Bosch(Japonya’da bir eğlence parkı) çok güzel. (Güler..)

-Çekimler sırasında hiç zorluk yaşadınız mı?

PSH: Kendi ülkemde rol yapmak zor değil ama Tayvan’da dil engeli yüzünden zor. Çince bilmiyorum bu yüzden diğer aktörlerle iyi iletişim kuramadım. Çoğu zaman kendi başıma empati kurarak tahmin etmek zorunda kalıyorum ki bu da doğruluğu çok da olmayan bir şey. Şimdi bazen ortaklaşa çalıştığımızdan birbirimizi daha iyi anlıyoruz ve aramızda bağlar kuruluyor.

-Unutulmaz sahnen var mı?

PSH: Huis Ten Bosch’da gündüz çekim yaptığımız bir sahne vardı ve gece aynı bahçede yürüyüş yapıyordum ki gece gözüme daha da güzel göründü. Orada ışıklar çok güzel parlıyor. Su yolu, sal, gece sahneleri orada çok güzel.

-Bize Nagi hakkında bir şeyler anlat.

PSH: Nagi garip, Go Mi Nam gibi özel bir kız.

-Gerçek hayatta Nagi gibi birisiyle tanışırsan ne yaparsın?

PSH: Günlük hayatla ilgili pek çok şeyi Nagi’ye öğretirim. Dizide Nagi küçüklükte beri insanlarla buluşmaya korkuyor. İlk başladığımda ben de korktum. Ve sonra harika arkadaşlarım oldu. Bana daha açık fikirli olmamda yardım ettiler. Buna gerçekten çok minnettarım. Ben de bana yardım eden arkadaşlarım gibi Nagi’ye yardım etmek isterim.

-Nagi ile benzer olmaktan hoşlanıyor musun?

PSH: Ben Nagi kadar kararlı değilim. Ama kolayca pes etmem. Her şeyi yaparken elimden geleni yaparım.

-Gerçek hayatta nasıl birisin?

PSH: Ben oldukça odaklı bir insanım. İlgilendiğim şeylere odaklanmaya %100 eğimliyim ve elimden geleni yaparım.

Kaynak: @shinhye.org

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

 

Bir Cevap Yazın

