Park Shin Hye’yi Sevdiğini Söyle Taecyeon

1434117842345_99_20150612230803xport haber : Ok TaecYeon “Ünlülerle çıkmaktan korkuyorum…. Park Shin Hye’nin numarasını bilmiyorum.”

1. [+2881, -166] Ben de aynen Ji Sung abi, Kwang Gyu abi ve Seo Jin abi gibi Park Shin Hye’yi sevgi dolu ifade simgesiyle Ok Bingu (Taecyeon) ile destekliyorum.
2. [+2023, -108] Taecyeon, Park Shin Hye ile iyi uyuşuyor fakat Taecyeon ünleri pek seviyor gibi durmuyor.
3. [+1438, -94] Çok iyi eşleşiyorlar.
4. [+474, -30] Ok Bingu ve Shin Hye’nin kişilikleri de eşleşiyor
5. [+400, -12] Onu sevdiğini söyle kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Gülmekten öldüm kkkkkkkk
6. [+281, -25] Bingu’nun Shin Hye’ye sevgi ifade simgesi … Bunun olmasına ihtiyacım var
7. [+248, -14] Taecyeon ah, mücadeleye devam~~~
8. [+148, -2] Lee Seo Jin “Ona, onu sevdiğini söyle” dediği zaman çok fena güldüm. Abisi ona takıldığı zaman çok eğlenceli oluyor.
9. [+126, -5] Lütfen Park Shin Hye ve Ji Sung’u tekrar davet edin.
10. [+99, -2] Birlikte çok tatlı bir çiftler. Eğer çıkarlarsa çok mükemmel olurdu~ İkisi de iyi karakterli ve çalışkan.

Kaynak: @kkuljaem.blogspot.ca

Çeviri: Cnemotional@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

