Babası Gibi Biriyle Evlenmek İsteyen Park Shin Hye

lotte

1. Çocuk aktörlerin sağlıklı bir şekilde büyümesi kolay değil. Ben Park Shin Hye’nin bütün çocuk aktörlere kişiliği ve başarısı ile rol model olduğunu hissediyorum.

2. Park Shin Hye çok güzel!!!

3. Ben şahsen onun Koreli aktrisler arasında görünüşüyle ilk 10’da olduğunu düşünüyorum.

4. Yayını izlerken onu 5 dakikalığına görebilmek, muhabirlerin çok fazla yazmasına neden oldu. Çünkü o çok popüler… Popülerin de popüleri! Baban gibi bir adamla tanışacağını umuyorum.

5. Güzelliğiyle gözleri kamaştıran tanrıça Park Shin Hye!!!

6. “Günde 3 Öğün” den de hemen anlaşılabilir ki, Park Shin Hye çok görgülü bir ailede büyümüş… Gelecekte beraber yürüyeceği yolda onun elini tutmak isteyen adam mutlaka çok mutlu olacaktır.

7. Evet… İyi bir adamla tanışmak oldukça zor… Shin Hye mutlaka iyi bir adamla tanışmalı… ^^

8. “Günde 3 Öğün” de onun yemek yapışına bayıldım.. keke… Kişiliğinin de çok iyi olduğunu hissediyorum. Her nasılsa zaman bu sefer senin hayranın olmaya götürdü beni.. keke…

Kaynak: @wintercherub

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!! 

Bir Cevap Yazın

