Park Shin Hye Evlilik Hakkında Konuşunca Yorumlar Gecikmedi

sajfkjksd

Chae Jung Ahn: “Gong Yoo Park Shin Hye’nin ideal tipi. Ben o gün Gong Yoo ile buluşacaktım ve Shin Hye’yi de çağırmıştım. Ses tonu ve hal hareketleri gerçekten onun önünde seksiydi.”

Başlık: ‘Some Guys Some Girls’ Chae Jung Ahn, “Park Shin Hye Gong Yoo’nun önünde ses tonunu değiştirdi.”

1. Gong Yoo ㅠㅠㅠHobaㅠㅠㅠ

2. Ben de ses tonumu değiştirirdimㅎㅎㅎㅎㅎ

3. Kim ideal tipinde Gong Yoo’a yer bulmaz ki?

4. Park Shin Hye çok güzel…

5. Kadınlar Gong Yoo’yu Won Bin ya da Jang Dong Gun yerine ideal tipleri olarak seçiyor.

6. Kızlar ‘Coffee Prince’ süresince Gong Yoo’ya deli oluyordu.

7. Ben de onun önünde farklı davranabilirdim.. Gong Yoo, lütfen yakın zamanda bir dizi ya da filmle dön!

8. Ben de Gong Yoo’yu seviyorum ama onu dizilerde görmeyi özledim.

8. Gong Ji Chul bey, lütfen bir dizide oynayınㅜㅜ

fsjkdfjs

Park Shin Hye: “Benim hayalim evlenmek. Ne zaman aileme baksam, onlar kadar mutlu yaşamak istiyorum. 23 yaşıma geldiğimde evleneceğimi düşünmüştüm ama şimdi 30 olduğumda evlenmek istiyorum. Evlilik benim amacım oldu, babama benzeyen iyi bir adam bulmak için çabalıyorum. Erkekleri babamla kıyaslıyorum ve bu da iyi karakterler yerine zayıflığa odak veriyor.”

Konu başlığı: ‘Some Guys Some Girls’ Park Shin Hye “30 olduğumda, babam gibi bir adamla evlenmeyi istiyorum.”

1. Bu Park Shin Hye’nin ailesi hakkında konuşurken ne kadar terbiyeli olduğunu gösteriyor. O onlardan çok sevgi almış. Ve aldığı bu sevgiyle etrafına olumlu bir titreşim yayarak başkalarını da olumlu etkiliyor ayrıca daima düşünceli. Ona “Günde 3 Öğün”ü izledikten sonra hayran kaldım. Ailesi onu çok iyi yetiştirmiş.

2. Babası onun hakkında böyle konuşmasından dolayı çok etkilenmiş olmalı… Kızınızı çok iyi yetiştirmişsiniz.

3. Vay~~~~ Çok güzel

4. O sevimli bir aileden gelmişe benziyor.. Kıskandım.. Babamı düşününce sadece tüylerim ürperiyor.

Kaynak: @kkuljaem.blogspot

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!! 

Bir Cevap Yazın

