Park Shin Hye Bir Etkinlikte Daha ve Yine Bahsi Geçen Sözler

201505301401192010_1_99_20150530140205 pyh2015053003130005100_p2_99_20150530173507

Başlık: Park Shin Hye’nin cildi müthiş.

1. Açıkça onun neden iyi olduğunun kanıtı. İyi ruh hali, iyi huylar, iyi oyunculuk, doğal güzellik… Onun dizileri iyi iş çıkartıyor ve o “Günde 3 Öğün” gibi eğlence programlarında da iyi. Ailesi Park Shin Hye’ye iyi bir cilt miras kalmış. Ben makyaj uzmanı biri tarafından yazılmış bir gönderi görüştüm ve o Park Shin Hye’nin cildine fondöten sürmenin kayıp olacağını söylüyordu. O bununla doğmuş.

2. Ben onu “Günde 3 Öğün”de gördüm ve ben bile onun makyaja ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum. Büyük gözleri, uzun kirpikleri ve makyaja gerek duymayan iyi bir cildi var. O abartısız eğlence programındayken film çekiminde gibiydi. Kameraman bile çekim yaparken onun yüzünü çekmeye devam ediyorduㅋㅋ Ekran durdurmaları bile şöyle diyor, “O osurduğunda bile nafile yere güzel”ㅋㅋ

cgvy1tzu8aazwml

3. O “Günde 3 Öğün”de iken makyajsızdı ve cildi yine de harika görünüyordu. Ben onun böylesine iyi kişiliğinden ve her şeyde iyi olmasından dolayı şaşkınlığa uğradım.

4. O çocuk aktris olduğu günlerden beri hala aynı görünüyor. “Günde 3 Öğün”ü izlerken onun gençlik halini görebildim.

leghea

5. Süslü tarz, masum tarz, ona her tarz uyuyor. O “Günde 3 Öğün” de çok sevimliydi.

6. O “You’re Beautiful” da makyajsız yüzünü göstermişti ㅋㅋ Müthiş cilt

Kaynak: @kpopkfans.blogspot.ca

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!! 

 

Bir Cevap Yazın

