Park Shin Hye’nin Kederli İtirafı

park-shin-hye-2

Evlenmeyi isteme amacım annem ve babam gibi benim de kendi ailemi kurabilmem. Aslında 23 yaşında evlenmeyi düşünmüştüm ama zaman hızla akıp geçti. Şimdi 30 yaşlarımda evlenmeyi umuyorum. Amacım evlenmek olduğu için babam gibi bir adamı bulmak istiyorum. Erkeklere baktığımda onları babamla karşılaştırabiliyorum. Bu yüzden ilk onların zayıflığını görüyorum ve bu da ilişkiyi kötü etkiliyor.

Herkesin kendi dayanma gücü ve zayıflıkları vardır. Aşıkken, kötü olmayan biriyle sevgili olmak, diğer kişinin dayanma gücü yerine, zayıflıklarına bakmaya yönlendirecektir. Onu her zaman babamla kıyaslamam iyi bir şey de değil. Babam gibi birine bakma isteğim, babamın gerçek bir aile adamı olmasından kaynaklanıyor.

Kaynak: @Wintercherub

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!! 

 

Bir Cevap Yazın

