‘Coffee Prince’ Aktrisi Park Shin Hye’ye Erkeklerle Baş Etmeyi Öğretmiş

restmb_jhidxmake

Park Shin Hye son zamanlarda bir sürpriz yaparak SBS’nin eğlence programı “Some Guys, Some Girls” katıldı ve Chae Jung Ahn, Chae Yeon, Yoon So Yi ve diğerleriyle toplanarak ailedenmiş gibi eğlendi.

Kayıt gününde Chae Jung Ahn bir ünlünün geç varıyor olabileceğini duydu ve ziyafet hazırlamaya koyuldu. Jang Hee Jin sonradan geldi ve herkes ilişkileri, evlilik ve başka diğer kadınlar hakkındaki konularda konuşmaya başladılar. Herkes yemeğini yemeye başlamışken birden Chae Jung Ahn’ın astı olarak bilinen Park Shin Hye ortaya çıktı. Park Shin Hye dedi ki:

“Ben unni’den çok şey öğrendim, bir erkeğe nasıl davranılacağı gibi.”

Bunun üzerine de Chae Jung Ahn açıkladı:

“Shin Hye ile ilk tanıştığımda o 20 yaşlarındaydı. O zamanlar çok genç olduğu için bir kadın olabileceğinden endişelendim. Ama şimdi düşününce sanırım gereksiz yere endişelenmişim. O zaten erkeklerle nasıl davranacağını biliyor.”

restmb_jhidxmake (1)

Chae Jung Ahn ayrıca Park Shin Hye ve onun idolü Gong Yoo hakkında bir hikayeyi deşifre etti, “Park Shin Hye Gong Yoo’nun bir hayranı. Bir keresinde Gong Yoo ile buluşacaktım ve Shin Hye’yi de bize katılması için aradım. Onun sesi ve ifadeleri tamamen farklıydı, gerçekten seksiydi. Bu beni şok etmişti.”

Park Shin Hye hemen durumu açıklamak için şunları söyledi:

“Banyodan çıkmış yatağımda uzanıp dinleniyordum. O sırada unni’den bir arama geldi ve buluşmaya katılmam için beni çağırdı. Ben de makyajsız bir yüz ve dağınık saçlarla oraya gittim…”

Kaynak: @KpopFighting.com

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!! 

Bir Cevap Yazın

