En Tatlı Aşk Hikayeleriyle 10 Kore Dizisi

pinocchio_wedding_gIqaCKg

İlkbahar zamanı, çiçekler açıyor ve havada aşk tomurcukları oluşuyor. İster birine abayı yakmış olun, ister sırılsıklam aşık olun ya da ayrılığın ardından acı çekin, yine de bizim romantik Kore dizileri listemizi beğeneceksiniz. İşte en saf ve güzel 10 Kore dizisi aşk hikayesi:

1. I Hear Your Voice

tumblr_mpr40pYNrf1qcna5po2_1280

“Anılarımı kaybettiğimde, seni hafızamdan silmiş olsam da ben seni sevmek için yeniden gelirdim. Anılarımı tekrar kaybetsem bile üzerinde endişelenmek için zaman bulduğunda, ben seni bulacağım ve tekrar seveceğim.”

2. Fated to Love You

FZ9jTUm

“Benimleyken, bana dayanabilirsin. Omuzlarım göründüğünden daha genişler. Onlar seni desteklemeye meyilliler.”

3. Healer

Healer-rooftop

 

“Onun elini tuttuğumda her şeyin iyi olacağı hissi elinden bütün vücuduma yayılmaya başlıyor. Bu her şeyin bana iyi olacağını söyleyen mucizevi, eşi benzeri olmayan bir el.”

4. My Love From Another Star

romance2

“Birlikte olduğumuz her an en son anımız olabilirdi. Ve bu her anı daha değerli kılıyor.”

5. Pinocchio

Screen-Shot-2014-11-27-at-22.54.38

pinocchio08-00496a

“Benim için sen sadece sensin. Elimden geleni yaptım ve her şeyi yapmayı denedim ama hala aynı. Babamı, ağabeyimi, anneni düşününce böyle yapmamam gerektiğini biliyorum ama senden vazgeçemiyorum.”

6. Sungkyunkwan Scandal

Sungkyunkwan-Scandal-korean-dramas-32447608-1920-1080

“Devam edemeyecekmiş gibi hissettiğinde veya teslim olmak için ellerini kaldırmayı dilediğinde, daha önce olduğu gibi yılmış hissettiğinde yeteneklerinin ötesindeki ve bizim bile en sonunda hiçbir şeyi yerinden oynatamayacağımız durumda boş ellerle bozgunu alt etmek için ben daima senin yanında olacağım.”

7. Birth of a Beauty

vlcsnap-00048

“Ailem öldüğünde ve yalnız kaldığımda, neden onlarsız yaşamam gerektiğini düşündüm. Ama şimdi yaşamam gerekiyor. Çünkü sen benim yaşama nedenim oldun.”

8. Full House

full_house_2

“Seni seviyorum. Bu evreni patlatacak kadar çok, okyanusların kurumasının alacağı zaman kadar ve ruhumun yanıp kül olmasını umursamayacak kadar çok seviyorum seni…”

9. Kill Me, Heal Me

1422870190-008-Kill-me-Heal-me-HD.mp4_010026.141

“O benim için elini tutturan kişiydi, o benim adımı soran kişiydi, o geri gelmem için beni merakla bekleyen kişiydi, o sadece ona baktığımda beni mutlu edebilen kişiydi…”

10. Secret Garden

secret_garden_situps

“Seni sevdiğim için değil sadece seni sevdiğim için. Sen olmasaydın başka kimseyle olmazdım.”

Kaynak: @dramafever.com

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI CIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Yanıt Bırakın

