Park Shin Hye’nin Erkek Bir Hayranından Şangay Hayran Buluşmasından Yansıyanlar

21

Bu yazı toplamda 9 sayfa kadar sürüyor bu yüzden ben özetlenmiş halini yazacağım.

“En sonunda aklımdakileri kağıda dökmek için otele varabildim. Bugünkü hayran buluşması gerçekten çok uzundu ve ben çok coşkuluydum. Yazacağım çoğu şeyi unutmuş olabilirim ama en hatırda kalan anıları sizlerle paylaşacağım!

İlk olarak katılım oranı! Ben arkadan 13. sıradaydım. Yerimden görebildiğim kadarıyla %90 katılım vardı! Çok fazla erkek hayran vardı. En azından benim etrafımda oturanların çoğunluğu erkek hayranlardan oluşuyordu! Yalnız şunu söylemek isterim ki, erkek hayranlar çok sıkıcılardı, hep fotoğraf çektiler ve video kaydettiler. Sadece sonuna doğru bağırmaya başladılar! Benim yanımda fotoğraf çekmek için gerekli tüm ekipmanları yanında bulunduran bir bay vardı. Ben de ona sordum:

‘Bayım, Shin Hye’nin uzun süredir mi hayranısınız?’

O bir süre düşündü ve cevap verdi:

‘Hayır! Ben tatil gezisindeydim ve bulunduğum rotada onu görmek için rast geldim!’

Hayran buluşmasının sonunda, o bayın gerçek rengi ortaya çıktı. Ona dedim ki:

‘Bayım siz ‘My Dear’ şarkısının Çince versiyonunu bile biliyorsunuz! Shin Hye’nin hayranı olduğunuzu kabul edin. Size gülmeyeceğim….’

Önümde oturan erkek bir hayran çok fazla bayan hayran olmasıyla gerçekten ilgileniyordu… hahaha…

Shin Hye kırmızı bir elbiseyle Pinokyo OST’lerinden birini seslendirdi. O çok güzeldi, neredeyse bayılacaktım!!! Ve Shin Hye çok iyi kalpli ve samimiydi! Sahnenin sağ tarafında oturan hayranların görüşü kameraman tarafından engelleniyordu. Onlar sahneyi göremedikleri için bağırıp duruyorlardı. Shin Hye onlara dedi ki:

‘Endişelenmeyin, bir düşüneyim bakalım ne yapabiliriz.’

Ondan sonra kameramana dedi ki:

’10 dakika sahnenin sol tarafında ve sonra da 10 dakika sağ tarafında durabilir misiniz?’

Sol taraftaki hayranlar hala şikayet etmeye devam ediyorlardı. Shin Hye sevimli sesiyle dedi ki:

‘Adaletli olmanız gerek! Benim hayranlarım gerçekten iyi kalpliler.’

Ve böylelikle hayranlarını başarıyla razı etmiş oldu!!

67

Devamında Pinokyo’dan bir kaç sahne izledik. Ben gösterilen çoğu sahneyi unuttum. Bölüm 2’den Choi In Ha’nın dedesinden bisiklet için para istediği sahne vardı. Ve öpüşme sahneleri gösterildi. Gösterim bittiğinde, sunucu Shin Hye’ye şöyle sordu:

‘Öpüşme sahnesini izleyişin ilk miydi? Ne hissediyorsun?’

Shin Hye cevapladı:

‘Ben önceden Japonya’da ki hayran buluşmamda izlemiştim ve o zamanda utangaç hissetmiştim ama şimdi çok önemli bir meseleymiş gibi hissetmiyorum!’

Öpüşme sahnesi gösterilmeden önce sunucu hayranlara görmek istedikleri sahnenin ne olduğunu sordu. Herkes hep bir ağızdan bağırarak, ‘Öpüşme sahneleri!!!’ dedi. Shin Hye güldü ve dedi ki:

‘Neden hepiniz böylesiniz?…hahaha…Beni güldürdünüz.’

Shin Hye öpüşme sahnesinin restoranın önünde çekilmek üzere planlandığını ama sonunda iyi ışık alan bir yer seçtiklerinden bahsetti.

Sunucu Shin Hye’den In Ha ve Dal Po’nun uzandığı sahnelerden birini seçmesini istedi, hastane yatağı mı yoksa muhabirler odası mı? Shin Hye cevapladı:

‘Muhabirlerin odasındaki uyuma sahnesi’

Ondan sonra sunucu dedi ki:

‘Uyuma sahnesi daha rahat gibi görünüyor?’

Shin Hye gözlerini kaçırdı ve dedi ki:

‘Gözlerini kapatmak ve uyuyormuş gibi yapmak da çok zor!…hahaha……’

Sonra 17. bölümden onun istifa mektubunu teslim edip, eve giderek, babasını gördüğü ve sarıldıkları sahne gösterildi. O dedi ki:

‘Sunbae gerçekten kibar ve iyi kalpli bir insan. O tıpkı gerçek babam gibi, çekim yerinde kısıtlama olmaksızın rol yapabilmek için ondan çok yardım aldım.’

Ayrıca 2. bölümün sonu gösterildi. Choi In Ha ve Dal Po’nun her ikisi de yanlış bir fikre kapılmadıklarını söylüyorlardı. Sunucu tüm hayranlara seslenerek, ‘Yanlış bir fikre kapılmayın’ dedi, çok şirindi…

Sırada hayranların sahneye çıkarak Pinokyo’dan kesitleri yeniden yapacakları bölüm vardı. Bayan bir hayran seçildi!!!..ah..ah..ah!!! Bu hiç adil değil…hahaha…!!! Oraya çıkan hayranlar çok sakindi!!! Ben yanımda kıza dedim ki:

‘Neden ona sarılmıyorsun? O zaman benim sarılmama izin ver!!!…hahaha…’

Sahneye çıkan ilk hayran kapüşon giyerek patlamış mısır yeme sahnesini yeniden canlandırdı. Shin Hye hayranına kapüşonu giymesi için yardım etti!!!…Beni hepten heyecanlandırdı…Ondan sonra Shin Hye, Güney Kore’den getirdiği bir paket patlak mısırı hayran kıza verdi!

tumblr_nlxs9wM9dw1tkq3l4o1_500

Daha sonra ikinci hayran kız sahneye çıktı ve alına el dokunuşuyla avuç içi öpücüğünü Shin Hye ile canlandırdı. Ben hakkımın çok yendiğini hissettim…ah..ah..ah!!!

Sahneye çıkan üçüncü hayran kız Mamonde markasının ürünleriyle makyaj yapmayı canlandırdı. Bugün onun doğum günüydü, Shin Hye ona mutlu yıllar dileğinde bulundu. Ben de o sırada çıkıp bağırdım ve ‘Bugün benim de doğum günüm’ dedim…hahaha…mütemadiyen gülerek.

Son hayran kız sahneye çıktı ve trafik konisi takmayı canlandırdı. Shin Hye sahne için ona trafik konisini verdi ve ayriyetten ona kocaman sarıldı. Tekrar ümitlerim suya düştü…ah..ah..ah!!! Benim de bir kereliğine trafik konisine sarılmama izin verirseniz  memnun olacağım!!!!!!!!

CCAeh59W4AE7uOZ

Diğer bölümde Shin Hye ‘Don’t worry, I’m a ghost’ OST’sini söyledi. O saçını at kuyruğu yapmıştı, büyük küpeleri vardı, siyah-beyaz ceketi ve kısa şortu, vay canına! Gerçekten muhteşem görünüyordu!!!

O şarkı söylediğinde sunucu dedi ki:

‘Şimdi de izleyicilere Shin Hye hakkında arkadaşlarının ne düşündüğünü gösterme zamanı.’

Ekranda ilk beliren Kim Young Kwang’dı. O Shin Hye’nin iyi kalpli, güzel, cana yakın, düşünceli olduğunu ve çekim yerinde kendisiyle çok ilgilendiğini söyledi. Daha sonra onların Pinokyo dizisi bittikten sonra buluşmak için söz verdiğini ancak yoğun programları yüzünden bir kez bile buluşamadıklarından bahsetti. Shin Hye mutluysa o da mutlu olurmuş.

Lee Yoo Bi dedi ki: ‘Shin Hye unni ondan bir şeyler öğrenilebilecek birisi. O benim rol modelim.’

Lee Jong Suk unuttuğum çok fazla şey söyledi. Onun Shin Hye hakkında bahsettiği ve benim aklımda kalan tek şey, onunda Şangay’da hayran buluşması olduğunu ve Shin Hye’nin zaman zaman yalnızlık çektiğini söylemesi oldu. Hayranlarından çok sevgi almasını umduğunu söyledi.

Bu yorum beni üzdü… Shin Hye videoları izlemeyi bitirdiğinde ağlıyormuş gibi görünüyordu. O onlarla buluşmayalı uzun zaman olduğunu ve onları özlediğini söyledi. Ondan sonra sunucu rol arkadaşları hakkındaki düşüncelerini Shin Hye’ye sordu. O dedi ki:

‘Çoğu insan benim insanlara iyi göz kulak olduğumu söylemesine rağmen ben şahsen onlar benimle daha çok ilgileniyormuş gibi hissediyorum. Ve onlara karşı minnettarım.’

O Lee Yoo Bi’nin çok şirin olduğunu ve çok fazla sevimliliği olduğunu söyledi. Lee Jong Suk Pinokyo bittikten sonra buluştuğu tek aktör olduğu için ona içsel sıkıntılarından ve hissettiklerinden bahsettiğini söyledi. Kendisi hakkında mesleki yalnızlık çektiğini bu yüzden söylediğini düşünmüş. Bunları düşünmek beni göz yaşlarına boğacaktı…

Ondan sonra da!!! Suncu Shin Hye’den büyük ekrana arkasını dönmesini rica etti. Shin Hye sahnenin sol tarafından Kim Young Kwang’ın gelişini görünce tamamıyla şaşkınlığa uğradı!!! O çok heyecanlıydı!!! O süper heyecanlıydı!!! Bir kaç dakika hoplayıp zıplayıp durdu!!! Sonra da göz yaşları süzülmeye başladı!!! Shin Hye kesinlikle bunu beklemiyordu!!! O KYK’ın bir hayalet olduğunu düşünmüş!! Shin Hye gerçekten ama gerçekten mutlu görünüyordu!!! Ondan sonra KYK’a sunucu soru sorarken, Shin Hye kalpten gülüyordu, birkaç kere de ona vurdu!!! Onlar Seo Beom-jo ve Choi In Ha’nın ilk karşılaşmasını ve Choi In Ha’nın kafasıyla yumurtayı kırarak yanında Seo Beom-jo ile polis merkezinde oturdukları sahneleri izlediler. Shin Hye taburesinden düşecek diye gerçekten endişelendim(çok fazla sallanıyordu)!!! Sonra, Shin Hye utanç verici durumu çözümledi, çok iyi olmadığını düşündüğü için burada açıklamak istediğini söyledi (sanırım bu hayranların KYK’un Shin Hye’nin sevgilisi rolünde olmasına izin vermedikleri bölümdü, yalnızca abi rolüne izin verdiler…ha..ha…). Ne olursa olsun Shin Hye çok sıcakkanlıydı, gerçekten süper iyi bir arkadaş!!!

59215-313195-515x525

KYK ortaya çıkmadan önce sunucu Shin Hye’ye, KYK’ın ideal tipinin Shin Hye olduğunu söylediğini söyleyerek onun hakkında ne düşündüğünü sordu. Shin Hye şöyle cevapladı:

‘KYK çok erkeksi ve insanlarla çok iyi ilgileniyor.’

Hayranlar bağırarak ‘Sevgili olun!!’ dediler. Shin Hye gülümsedi ve cevapladı: ‘Hayranlar bugünlerde gerçekten güçlüler, onlar kiminle çıkılacağını biliyorlar!’ dedi ve çaresiz bir bakış attı……

KYK gerçekten yakışıklı!!! Çok uzun bacakları var!!! Shin Hye yüksek topuklu giymesine rağmen aralarında hala büyük bir uzunluk vardı, bu gerçekten sevimli!!! KYK sahneye çıktıktan sonra, Shin Hye göz yaşlarını sildi. Hatta KYK da ona silmesi için yardım etti ve bu biz hayranları çok heyecanlandırdı!!!…hahaha…

Sunucu KYK’dan Seo Beom-jo göz kırpması yapmasını istedi. Shin Hye bütün hayranlarına ‘biu biu’ hareketinden yaptı. Shin Hye utanmış hissederek birkaç kez KYK’a vurdu ve dedi ki:

‘Üzgünüm oppa, beni bu şekilde ilk kez gördün’…hahaha… Oppasının önünde komik yanını açığa çıkardı…

11099997_1079306268762235_8199526879500478083_nSonra ki bölüm dilek ağacına yapıştırılmış notların seçimiydi. Ben ve bayan arkadaşım en az 10 dilek notu yazmıştık ama aralarından biri seçildi. Bazı hayranlardan duyduğuma göre 4 dilek notu yazanın ki seçilmiş……hahaha……Şans yüzüne gülmüş resmen…..hahaha!!!!!!

Shin Hye pastayı süslerken, o ıslak mendille ellerini sildi. Devamında da bir çift yemek çubuğu istedi. O dedi ki:

‘Ben daha çok meseleye mi neden oluyorum? Pastanın yenebilmesi için onunla özel ilgilenmem gerek!’

Hayranlar bağırarak, ‘Sorun değil!!! Sen ellerini kullansan bile biz pis olduğunu düşünmeyiz!’

Sunucu sordu: ‘Sadece bir pasta var, onu kime vermeliyim?’

Hayranlar bağırarak, ‘Biz akşam yemeği yemedik! Bize verin!!’

Diğerleri de bağırarak, ‘Biz tüm gün yemek yemedik, pastayı bize verin!!’

Biz de bağırarak, ‘Biz 3 haftadır yemek yemedik, bize verin!! Biz Shin Hye’yi görmek istediğimiz için sonuna kadar direndik!! Açlıktan ölüyoruz!!’

Pasta başkasına verilmişti!! Yine hakkımın yendiğini hissettim….Bugün verilen çok fazla ödül hediye vardı….hahaha!!! Hediyelerden bazıları; Pinokyo OST’si, Pinokyo ilk bölüm senaryosu, Choi In Ha’nın eğitimdeki sırt çantası ve birkaç şişe Tongyi meyve suyu…..hahaha…….

image.jpg1_zpsh6pgfupq

Sırada Shin Hye için özel olarak PSH-Baidu-Bar tarafından hazırlanmış videonun gösterilmesi vardı. Ben gerçekten ağlamak istemiştim. Video çok duygusaldı. Shin Hye’nin sırtı videoyu izlerken bize dönük olsa da ben onun ağladığını gördüm. Videodaki tüm sözler Koreceye çevrilmişti. Video bittikten ve Shin Hye bize döndükten sonra, ben onun sırtına karşı otursam da açıkça gözlerinin ve burnunun ağlamaktan kıpkırmızı olduğunu görebildim. Shin Hye dedi ki:

‘Ben bugünün bu kadar duygusal olabileceğini hiç aklıma getirmemiştim. Ortam ve canlılık geçen sene ki hayran buluşmalarından daha iyiydi. Bu gece buradayken, daha önceden hissettiğim sıkıntıların hepsinin aptalca olduğunu anladım. Sizlerle (hayranlarıyla) vakit geçirmek harikaydı! Hepinizi çok seviyorum!!’…….(bu sözler üzerine ben de ağlayacak gibi hissettim).

Son olarak Shin Hye ‘My Dear’ şarkısını gecenin final şarkısı olarak söyledi. O şarkı söylerken çok muhteşemdi ve bize çok fazla ‘biu biu’ yaptı. ‘SİZ BENİM EN KIYMETLİMSİNİZ.’

CBVPIeOUkAAjYv0

Bütün aklıma gelen şeyleri yazdım. Gerçekten gerçekten gerçekten muhteşem bir geceydi! Sadece şunu eklemek istiyorum, Shin Hye hayran buluşmasın gitmek için yetecek ve artacak bir neden oluşturuyor. O gerçekten ona verdiğimiz tüm sevgiyi hak ediyor.

Kaynak: @owner

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI CIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

