Instyle Nisan 2015 Röportajı Bölüm 2

“Seni ilk ne zaman tanıdım?”

“Darling”. Böylesine tatlı takma isme sahip başka sevimli bir çift daha olacak mı?

tumblr_nlp1u9Dibm1tkq3l4o1_500

2 ay Pinokyo dizisinde çift olan, ve bu 2 aydan sonra birbirlerini uğurlayan bu iki insan: Yakın arkadaşlar ve aynı yaşta ki aktörler, Park Shin Hye ve Lee Jong Suk Londra’da tekrar fotoğraf çekimi için bir araya geldi. İkisi Londra’da ki çekimlerde birbirlerine takılıyorlardı. Biz onların ilişkilerinin ne kadar zamandır bu kadar harika olduğunu merak ediyoruz. Onlar çok yakın görünüyorlar, süregiden uyumlarıyla övünüyorlar. Dizide ya da Londra’da olsun, onlar ne zaman buluşsalar başkalarının yüreklerini pır pır ettiriyorlar. Biz bu çiftin  hikayesini anlatacağız.

Seni ilk tanıdığımda.

Park Shin Hye: “Biz ilk olarak 2013’de bir reklam fotoğraf çekimi sırasında markanın modelleri olarak tanıştık. O zaman Jongsuk ‘I Hear Your Voice’ dizisinin çekimleriyle meşguldü. Onunlar ilgili ilk algım? Tenim hakkında endişelendiğimi hatırlıyorum çünkü onun teni çok açıktı ve benimki o zaman biraz bronzdu.”

Lee Jong Suk: “Shinhye’nin dediği gibi, o zamanlar ben dizi çekimlerindeydim bu yüzden fazla enerjim yoktu. Shinhye’nin pozlarının çok iyi olduğunu düşündüğümü hatırlıyorum. Biz ilk kez Haziran ayında çekimlerde tanıştık ve daha sonra bir televizyon programında röportaj yapmak için tekrar karşılaştık. Ben röportajlarda kameranın önündeyken zor zamanlar geçiriyordum ama Shinhye benim yanımda olduğunda çok güvende hissettim.”

Park Shin Hye: “Röportaj süresince, Jongsuk çekingendi ve biraz da içine kapanıktı. Ama onun çok fazla şirinliği vardı.”

Lee Jong Suk: “Benim ele avuca sığmayacak kadar sevimli kişiliğim var. Hehe!”

Kaynak: @pienocchio

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI CIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

