Bir hayranın gözünden 2010 yılındaki Park Shin Hye-Jang Keun Suk hayran buluşması

Olan biten her şeyi hatırlamak istiyorum ama ne hissettiğim hakkında yazmadığım için sadece gözlemlediğim iki insan Jang Keun Suk ve Park Shin Hye den bahsedebileceğim. Zaten ne Japonca ne de Korece anlamıyorum bu yüzden beden dilini temel alacağım. Ve işte benim gözlemlerim, -Park Shin Hye ve Jang Keun Suk her ikisi de güzel insanlar, hem içerde hem de dışarda. Daima Shin Hye’yi gözlemlediğimden, o çok anlaşılır bir insan, kolayca samimiyetini ve tatlığını etrafındaki insanlara geçirebiliyor. Ben Jang Keun Suk’u şen şakrak buldum ve Shin Hye ile ilişkisinde belli bir önderlik sergiliyor. ANJELLFM-HD--15 ANJELLFM-HD--82 – Giriş bölümünde ‘Still’ şarkısını söylemeye Park Shin Hye ve Jang Keun Suk geldi. Shin Hye başta biraz çekingendi ama o kabuğundan çıkıp en iyisini yapmaya çalışıyordu ki hayranlarıyla iç içe olabilsin. Saat iki gibi bir şeyler olduğunu hissettim. O çok neşeli değildi ama çok çabalıyordu. Ve onu ağlatmaya yetebilecek duygusallığı vardı üzerinde. -Jang Keun Suk tüm buluşma boyunca centilmendi. Onlar Keun Suk’un, Shin Hye’nin bulunduğu durumun ne olduğunu ve nasıl ona yardımcı olabileceğini bilecek kadar birbiriyle yeterince yakın görünüyorlardı. Keun Suk da hepimizin bildiği gibi açık olabiliyor ama o kızgınlığının hiçbir belirtisini göstermedi. Bir lider olarak her adımında, çok destekleyici. -İki arkadaş arasında mesafe var mıydı? Ben bu buluşmada hiç hissetmedim. Onların birbirlerine ihtiyaç duyduklarında tutunabilecekleri çok kalıcı bir arkadaşlıkları var gibi görünüyor. Keun Suk’un Shin Hye’yi alaya aldığı tatlı bölümlerde veya onlar birbirlerini çıldırttıklarında, onların arasındaki var olan eşsiz bağı bana gösteren harika yerlerdi. Shin Hye dans ettiği bir bölümde uzun çizmelerinin dansını zorlaştırdığını söylüyordu. Ve Keun Suk onun bacaklarını işaret ediyordu. Ben onun ne dediğini anlamadığım için ben beden dilini kıstas alarak, Keun Suk’un Shin Hye’nin bacaklarını göstererek çekingen olduğu için onu tiye aldığını düşündüm. Bu çeşit bir şakalaşma gerçekten ortalığı ayağa kaldırdı. ANJELLFM-HD--21 Konser salonundaki kalabalık Keun Suk’un hayranlarıyla ağır basıyordu ve ben tezahürat ederken kalabalığın 9’a 1 Keun Suk hayranı olduğunu hissettim. Belki de bu bir abartı ama ben böyle hissettim. Orada bile, Keun Suk çok sadık hayranlarının ortasında Shin Hye’yi gözetiyordu. Sorular her ikisine de yöneltildiğinde o ilk Shin Hye’nin konuşmasına öncelik tanıyordu. Konuşurken onu dinliyor ve onun için soruları cevaplıyordu. Onlar sahneleri izlerken, birbirlerini güvenle çıldırtırken ve Shin Hye dikkatli olmuş olsa bile, onlar aynı müzik tonunda oynuyordu. Sanırım Shin Hye çok dikkatli oluyordu çünkü Keun Suk çok takdir edilesiydi ve bayanların gözdesi durumundaydı. Onların birbirleriyle çok etkileşim göstermesi kesin olarak bazı koyu Eels’lerin(Keun Suk hayranlarına verilen ad) öfkelenmesine yol açabilirdi. Bu yüzden Shin Hye güvende kalmaya çalışıyordu. Still-Intro-1 ANJELLFM-HD--29 -Bireysel performanslar ikinci bölümdeydi. Özel karışık performansında Park Shin Hye ile gurur duydum. O incelikle dans etti. Bülbül gibi şarkı söyledi. O parlıyordu. Ama performans sırasında bakışlarının biraz gergin olduğunu gördüm. Ama “Lovely day” şarkısını söyledikten sonra tek röportajı boyunca kendinden emin Shin Hye oradaydı. O soruları samimiyetle cevapladı, kadınsı biçimde tüm röportajlarında yaptığı gibi, başı dik, her şeye yeteneği olan bir eda ile. ANJELLFM-HD--136 -Keun Suk’un bileği şiş olduğundan sahneyi Shin Hye’ye bıraktı. Keun Suk’un bileğinde bir sorun olduğuna inanmama rağmen aynı zamanda bunun Shin Hye’yi kalabalıkla etkileşimde bırakmak için iyi bir strateji olduğunu düşündüm. Koyu Keun Suk hayranlarının gitmesine ve Shin Hye’nin elini sıkma fırsatını yakalamış olmama rağmen Keun Suk’un arka koltukta bu harika bir arkadaşın önerdiği hayran etkileşimi için oturduğunu düşündüm. Shin Hye’nin ilk uluslararası çıkışı ve hayranları düşünecek olursak orantısızlıkla Keun Suk bu durumu iyi idare etti. Ve Shin Hye hayal kırıklığına uğramadı. O oradaki insanlarla olmaktan çok memnundu ve hayranlarının elini bile sıktı(içlerinde bende varım). İngilizce bize teşekkür etti ve benim elimi de sıktı. Bu süper bir davranıştı. Benim bütün bitkinliğim, sıkıntım böylelikle yok olmuş oldu. Peki Shin Hye yorgun muydu? Muhtemelen “Cyrano agency” filminin çekimlerinde yorulmuştu. Belki de nemli havaları sevmiyordu(Bunu anlayabiliyorum!). Ama geçerli bir üzüntüsü olsaydı, yüksek ihtimal onun rahatça sakladığı anılarından bazılarını hatırlatmak için teşebbüste bulunurdum. Hepiniz hatırlarsanız, o Go Mi Nam karakterinden yılın başında çıkarken biraz zorluk yaşadı. O zaman olası ki sonra ki 6 ay nasıl bundan kurtulacağını bilmiyordu. ve belki anılarının mücadelesinde ruh halini söndürdü. Jang Keun Suk gibi güvende hissettiği kişiye yönelmesi çabuk oldu, onun gibi saygı duyulan, takdir edilen, anlaşılan birisi. ANJELLFM-HD--18 Park Shin Hye ve Jang Keun Suk, bu güzel, tecrübe etmeye değer tecrübe için kamsahamnida!

PSHTurkey Bonusu:

Kaynak: @twostarstale.blogspot

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI CIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

