Park Shin Hye ve Jung Yong Hwa VOL.50 Dergisi Röportajı -2-

555657_305492179548603_1272046085_n-kopya

İkili Japonya’da ki fanmeeting de bir araya geldi.

 

You’r Beautiful ve Hearstrings’de birlikte rol alan ikili oldukça fazla ilgi topladılar. Heartstrings için Japonya’da fanmettinge katılan ikili ile öğlen ve gece oturumları arasında röportaj için görüştük.

YH ile röportaja başladık.

 

YH:  Burada C.N. Blue ile beraber birçok konser verdik. Bu sefer grubum olmadan fanmeeting için yalnız  olarak buradayım.Dolayısıyla bu benim için yeni bir şey ve mutluyum.

S:İki kez beraber bir dizide rol aldınız. Çekimler sırasında birbiriniz hakkında yeni şeyler öğrendiniz mi?

YH:  Hiçbir şey (Gülüyor)  Zaten YAB  dizisinin çekimleri esnasında SH’yi tanımıştım. Sadece onun yüz ifadelerine bakarak iyi mi kötü mü bir ruh halinde olduğunu anlayabiliyorum. (Gülüyor)  Sanırım ikimiz de aynı hissediyoruz,isterseniz daha sonra SH’ye de sorabilirsiniz. Zaten yakın arkadaşızve birbirimizi anlıyoruz. Bu sebeple rol yaparken konusmadan bile iyi anlaşabiliyor ve iyi iletişim kurabiliyorduk.

S: Oyuncu olarak PH daha kıdemli,şarkıcı olarak YH daha kıdemli. Bu fanmeetingde SH’ye bazı tavsiyelerde bulundun mu?

YH: Hayır. Önemli olanın uzun zamandan sonra bir araya gelmemiz olduğunu düşünüyorum ve çok mutluyduk.SH ile Japonya’da böyle bir etkinlikte birlikte olmak benim için çok yeni bir şey.  SH’nin zaten sesi çok güzel. Artı olarak YAB zamanlarından beri kendine has  benzersiz bir stile sahip. Bu nedenle ona özel bir şeyler ‘öğretmeme’ gerek olmadı.

PSH röportaja katılıyor.

S: Kıdemli şarkıcı olarak YH sana tavsiye verdi mi?

SH: Hayır,hem de hiç (Gülüyor)

YH: Ben de aynısını söylemiştim (Gülüyor)

SH: Bu beraber katıldığımız ilk fanmeeting ve dolayısıyla çok heyecanlıyım vegerçekten sabırsızlanıyorum. Her ne kadar gergin olsam da birlikte olduğumuzda üstesinden gelebiliyoruz. Çok ilginç ve keyifli oluyor.

YH: Grubum yanımda olmadan performans sergileyeceğim için benim açımdan  ‘stresten’ daha fazla olduğunu düşünüyorum.

SH: Ama YH’nın sesi çok güzel.Çok iyi şarkı söylüyor ve şarkı söylerken özellikle de gözleri büyüleyici oluyor değil mi?

YH: (Utanarak) Teşekkürler.

SH: Dizide rol yaparken birçok kız ondan hoşlanıyordu ama bence şarkı söylerken rol yaptığında çok daha çekici gözüküyor.

Sıradaki soruları Yong Hwa Shin Hye’den önce cevaplıyor.

 

S: Birbiriniz hakkında yeni bir şey öğrendiğiniz oldu mu?

SH: Emm.. YAB günlerinden beri Yong Hwa’yı tamamen tanıdığımı hissettim. (Gülüyor)

YH: Bende daha önce bu şekilde yanıtladım! Aynısı! (Gülüyor)

SH: Bu tüylerimi diken diken etti. (Gülüyor) YAB’dan beri yakındık bu yüzden Heartstrings zamanında birbirimizi anlamamız ve iletişimimiz daha da güçlendi…

YH: Ohhhh ~~ ! Tam olarak aynı şeyleri söyledik !

SH: Bende ~ Yong Hwa’nın ifadelerine bakarak onun ne düşündüğünü bilebilirim. (Gülüşmeler) Bu yüzde bir yaramazlık planladığında, ilk “komplo” planlarını ben görürüm, her zaman ne yaptığını bilirim ve hızlı bir şekilde kaçmaya hazırlanırım. (Gülüyor)

YH: Kaçmaya hazırlanmak mı? (Gülüyorr)

SH: Temelde, her gün ki gibi (Gülüyor) Ayrıca  bu(Çekim esnasında) beklenmeyen mutsuz bir olay olursa  bağımızı daha da güçlü bir hale getiriyor!

S: Çekim esnasında Shin Hye bir trafik kazası geçirdi

YH: Evet benim için bir şok olmuştu. Tabiiki biz o gün çalışmaları erken bırakmıştık.

SH: İkimiz (Gücümüzü artırmak için) enjeksiyon olmaya gitmiştik.

YH: İkimizde bu yüzden yorgunduk. Bu kez bitmiş olduğumuzu düşündüm. Enjeksiyondan sonra eve erken gidersek dinlenebiliriz diye düşündük. Ertesi sabah şafak zamanlarında Shin Hye’in menajeri kazayı bildirmek için aradı. Shin Hye’in dinlenmesi için filme birkaç hastane sahnesi eklendi. Replikler ve senaryo da buna göre değiştirildi.

SH: Çünkü ben uzun süre ayakta durmaya dayamıyordum ve sahneleri yatarak veya oturarak çekiyorduk.

YH: Bu şartla altında Shin Hye çekime devam etmek için ısrar etti. Bu zor zamanlar sırasında hepimiz onun dinlenmesi için ısrar ettik.

SH: Yong Hwa ikinci günde beni hastanede ziyaret etti. Yong Hwa’nın ziyarete gelmesi zaten zordu. Sadece çok acı çektiğim için ağladım. (Acı yüzünden) Yong Hwa beni ilk kez ağlarken gördü ve ben çok kötü hissettim. Ben acı çekerken Yong Hwa çok üzgün görünüyordu.

S: Aynı dizide oynayan yakın arkadaşlar olarak  bağlarınız bu kazadan sonra daha güçlü bir hale geldi mi?

YH & SH: Kesinlikle

S: En unutulmaz diziniz?

YH & SH: You’ve Fallen For Me

386863_304224049675416_149189372_n

S: Birbiriniz için söylemek istediğiniz herhangi bir beklenti ifade eden veya  cesaret verici kelimeler var mı?

SH: Yong Hwa her zaman çok sıkı çalışıyor, o büyüleyici kişiliğini korumasını umuyorum. O birşey için benliğini verir. Onun sağlığı için endişeleniyorum. Her zaman sevimli Yong Hwa, lütfen kendini çok yüklenme. Bize sadece gerçek ve doğal cazibeni göster ~ Ben her zaman yanında ayakta duracağım, destekçin ve yardımcın olacağım~ ! Fighting !

YH: Neşeli olmaya devam et ve her zaman oyunculukta en iyi ol. Heartstrings’in çekimleri esnasında her zaman bana yardım ettin. Lütfen bana gelecekte de yardım etmeye devam et!

S: Son olarak Japonya’da ki hayranlarınıza bişeyler söyleyin lütfen~

SH: Hearstrings’i beğenen herkese çok teşekkür ederim. Oyunculuğumu geliştirmek için çalışmaya devam edeceğim lütfen bekleyin. Ve lütfen Hearstrings’i  hep çok severek YH ve SH’ye destek vermeye devam edin. Teşekkürler

YH: Hearstrings güzel şarkılar içeren genç ruha sahip bir dizi.Lütfen dizimizi beğenin. Ayrıca Lee Shin ve Lee Kyu Won’a destek verin!.

İngilizce çeviri: Yonghye Bar ve  laz_15

Türkçe çeviri: Park Shin Hye | Turkey

Bir Cevap Yazın

