2013 SBS Drama Ödülleri – Park Shin Hye ve The Heirs’ın Başarısı

1238156_741459659216342_1915927652_n

2013 SBS Drama Ödülleri’nde The Heirs ekibi törene damgasını vurdu.

Öncelikle Shin Hye’nin aldığı ödüller ve detayları ile yazımıza başlayalım.

BEST COUPLE ÖDÜLÜ: PARK SHİN HYE – LEE MİNHO

pshlmh

The Heirs dizisi ile ‘en iyi çift’ ödülünü Shin Hye ve Min Ho’ya, törende sunuculuk yapan Kim Woo Bin verdi. 3 oyuncu da birbirlerine teşekkür ettiler. Ortaya tatlı, hoş bir görüntü çıktı.

44

Tören konuşmaları:

Lee Min Ho: ”Gerçekten flört edip etmediğimize dair bir çok soru aldım ve dedikodu duydum. Çılgınca davranarak beni kabul eden Eun Sang’a içtenlikle  teşekkür ederim.”

Park Shin Hye: ” Ben de flört ettiğimize dair bir çok söylenti duydum. Bunun çok iyi bir kimya oluşturduğumuzu gösterdiğini düşünüyorum. Teşekkür ederim Min Ho oppa, teşekkürler.”

Türkça altyazılı video için:

MÜKEMMEL AKTRİS ÖDÜLÜ: PARK SHİN HYE

psh

Shin Hye, bayan olarak mükemmellik ödülünü alırken, erkek olarak mükemmellik ödülünü de Sung Dong Il aldı. Park Shin Hye, bu ödülü alırken yaptığı konuşmada duygulandı. Shin Hye göz yaşları içinde şu konuşmayı yaptı: ‘ Yönetmenimize, senaristimize çok minnettarım.Lee Min Ho oppa, Kim Sung Ryung sunbae ve annem rolünde olan Kim Mi Kyung… çok teşekkür ederim. Oyunculuk adına bir ödül aldığım için mutluyum. Bu ödülü almamda benim için elinden geleni yapan fanlarıma teşekkür ederim. Ödül törenlerinden konuşma yaparken çok gergin oluyorum, ama anne, baba, abi sizi seviyorum ve teşekkür ederim. Gelecekte daha iyi bir evlad olacağıma söz veriyorum. Şu an ki konumuma harıl harıl çalışarak geldim. Film ve dizi sektöründe çok sıkı çalıştım ama hala çok eksiğim var. Bu yüzden beni bu ödüle layık gören herkese çok teşekkür ederim.’

Türkçe altyazılı video için:

EN İYİ 10 YILDIZ ÖDÜLÜ: PARK SHİN HYE , LEE MİN HO, KİM WOO BİN

eee.

The Heirs kadrosundan 3 oyuncu En İyi 10 Yıldız Ödülünü aldılar.  Videoda kiss sahnesinden de bahsedılıyor. Shin Hye çok utanıyor *-*

Videolar için:

Bc1ANDhCcAA0BtW

THE HEİRS EKİBİNİN ALDIĞI TÜM ÖDÜLLER:

Park Shin Hye: Min Ho ile BEST COUPLE , MÜKEMMEL AKTRİS, EN İYİ 10 YILDIZ ödüllerini aldı.

1533848_741459582549683_805213039_n

Lee Min Ho: Shin Hye ile BEST COUPLE, EN İYİ 10 YILDIZ, EN İYİ GİYİNEN OYUNCU, EN POPÜLER OYUNCU, MÜKEMMEL OYUNCU ödüllerini aldı.

lmh

Kim Woo Bin: EN İYİ 10 YILDIZ ödülünü aldı.

kwb

Choi Jin Hyuk: YENİ YILDIZ ödülünü aldı.

cjh

Kang Min Hyuk: YENİ YILDIZ ödülünü aldı.

kmh

Kim Ji Won: YENİ YILDIZ ödülünü aldı.

kjw.

Kim Sung Ryung:  ÖZEL KADIN OYUNCU ödülünü aldı.

Kim Mi Kyung: EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU Ödülünü aldı.

Tüm oyuncular tüm ödülleri fazlasıyla hakettiler. Mükemmel bir ekip ile 2013’e damgasını vuran  mükemmel dizi The Heirs kadrosunu tebrik ediyoruz!

Ayrıca Shin Hye bugün KBS Ödül Töreni’ne de sunucu olarak katıldı.

kb

Diğer Videolar [Romeo&Julıt]:

 

.

HERKESE MUTLU YILLAR

Kaynak:Allkpop,Soompi,Naver,Nate,Weibo

Çeviri: @PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK KESİNLİKLE YASAKTIR!!!

4 thoughts on “2013 SBS Drama Ödülleri – Park Shin Hye ve The Heirs’ın Başarısı

  1. Cidden super oldu yaa bazi sayfalar eminim siz de gormussunuzdur fanlar objektif bakamiyor duruma vs diyor fakat bunca fani nasil kendilerine bagladilar o zmn ?! Su an shin hye olsun min ho olsun cooook populer oyuncular tabii ki heirs in bu kadar etki yaratmasinda rolleri bayaaaaa bi fazlaydi.Sonuna kadar hakettiklerini dusunuyorum butun odulleri toplayip geldiler resmen ;) konuşmalarinda da bu odullere verdikleri onemi gayet ii belirttiler.Dizi basladiginda bu nasil bir kadro demistim izlerken de bu devam etti cidden hepsi bi arada nasil oldu bu falan olmuştm ;) dizi bitti bu sefer de boyle bi ksdro bi daha gelmiceeek diye kac gun yas tuttm :)
    Arkadaslarimin hepsi heirs suresince bana buyukkk sabir gosterdiler :)
    Konudan saptim ozur dilerim neyse tebrikleeer FIGHTING !!!!

  2. Bişey sormak istiyorum bu çeviriler neden tam değil sadece bir kısmı mesela o en iyi çift ödülünü aldıkları zaman sizde turkish minozda çıkma dedikodularına karşı konuşmanın tam çeviri diye aynı şeyi paylaştınız ama tam çeviri değildi o konuşmayı bende izledim okadar konuştular nasıl sadece iki cümle çeviri olur dedim gerçektende sonradan siz videoyu çevirdinizde tatmin oldum diğer konuşmalarda sadece üstünden bir cümleyle geçtiniz romeo juliet konuşması mesela orda baya bişeyler konuşuyorlar sizde ondan bahsettiler tarzında bişey söylediniz bahsettiler tamamda ne diyorlar okadar gülerek videosu var neden çevirilmedi anlamadım sonra kis sahnesinden bahsedildi park shin hye çok utandıda tamamda ne konuşuldu bende izledim Korece bilmesemde kis hakkında konuştuklarını park shin hyenin herzamanki gibi utandığını bende anladım e gerisi soru işareti kaldı ondan diyorum yinede teşekkürler bir emek var sonuçta ama merak işte soru işareti kaldı kafamda turkish minozdada yok çeviriler yinede siz tam video yayınladınız emeğinize sağlık umarım bu yazdıklarımı yanlış anlamazsınız

    • Yok yanlış anlamak değil de… üslubunuz biraz yanlış. Eğer onların çevirisi olsa zaten çeviririz değil mi? kendımıze saklamıyoruz sonucta. Elımıze gelenden fazlasını çevirme gibi bir kabiliyetimiz yok henüz. Büyük bir titizlikle Shin Hye’nin çevrilmeyen hiçbir videosu kalmaması adına boş zamanlarımızda eskı vıdeoları dahı cevıren bır ekıbe bu tarz soru sormanız yanlıs olmus ki yenı vıdeolardan ıng si cıkmıs ve cevrılmemıs hıcbır ShinHye vıdeosu yok su an. İng.ye evrilmemiş kısımları biz yoktan var edemeyız ki. Elimizde olan kadarını çevirdik ve bu yazıyı derledik zaten bundan ıyısını yapan hatta bunu bıle yapan yok. Dediğiniz gibi video yayınladık. Yazıda belırtılen haber sıtelerının cevırdıgı kadarıydı. Vıdeo çevırısı gelınce o da cevrıldı. Yanı geldıkce cevırdıgımızı anlamıs olmanız gerekırdı aslında. Haklı bır eleştırı yapsaydınız bu şekılde tepkı vermezdık yanlıs anlamayın, umarım tatmın olmussunuzdur ^_^

Bir Cevap Yazın

